- Zamówienia na towar i/ lub usługę znakowania przyjmowane są tylko w formie pisemnej – drogą elektroniczną. Zamówienie musi zawierać nazwę firmy zamawiającej wraz z jej danymi (nazwa, adres, nip, numer telefonu, nazwisko i imię osoby prowadzącej zamówienie), adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego.
- Zamówienia na towar nie znakowany realizowane są w ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia na towar dostępny w magazynie krajowym. W przypadku, gdy zamówiony asortyment znajduje się na składzie celnym lub w Magazynie Centralnym poza granicami Polski realizacja następuje w ciągu kolejnych 48h.
- Pierwsze zamówienie złożone przez nowych klientów jest płatne przelewem na wskazane konto, przed dokonaniem wysyłki
- W przypadku przedpłaty procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w momencie przesłania potwierdzenia lub odnotowania płatności w systemie księgowym
- Zamawiający może ubiegać się o odroczony termin płatności w przypadku kolejnych zamówień Dostawca dostarcza zamówiony towar na koszt odbiorcy firmą kurierską DPD. Koszt ponoszony przez odbiorcę wynosi 14,50 zł netto za karton, przesyłka pobraniowa 21 zł netto za paczkę.
- Dostawa odbywa się w ciągu 24h na terenie całego kraju od momentu odebrania przez kuriera przesyłek.
- Dostawca zastrzega sobie możliwość opóźnienia dostawy z powodu nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
- Odbiorca zobowiązany jest do przyjęcia przesyłek zgodnych z Jego zamówieniem oraz poświadczenia odbioru firmie kurierskiej.
- Zamawiający może odebrać zamówienie za pośrednictwem swojego przewoźnika po wcześniejszym ustaleniu tego z Handlowcem.
- W przypadku odzieży znakowanej termin realizacji jest ustalany indywidualnie w zależności od skomplikowania i rodzaju znakowania.
- W przypadku zamówienia wymienionego w pkt. 10 Zamawiający zobowiązany jest do dokładnego przeanalizowanie materiałów przesłanych do zatwierdzenia. Sprawdzenie poprawności wykonanego zlecenia należy do zamawiającego. Agraf nie ponosi odpowiedzialności za straty i utracone przez pokrzywdzonego korzyści jakie mogą wynikać z błędów przeoczonych w trakcie akceptacji.
- Rozpoczęcie realizacji odzieży znakowanej rozpoczyna się po zatwierdzeniu materiałów oraz po przesłaniu potwierdzania płatności lub odnotowaniu płatności w systemie księgowym.
- Realizacja znakowania odzieży rozpoczyna się od momentu zatwierdzania tzw. wizualizacji w zakresie wielkości, umiejscowienia i kolorystyki (określonej w CMYK, Pantone lub w przypadku haftu koloru nici wg wzornika Madeira);Zamawiający zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z wizualizacją, próbnym haftem/nadrukiem oraz sprawdzenie poprawności wzoru. W razie stwierdzenia błędów w wizualizacji, próbnym hafcie/nadruku zamawiający przesyła zwrotną informację, celem dokonania poprawek. Po wykonaniu produkcji reklamacje NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice kolorystyczne przy druku tych samych Plików Graficznych (tolerancja do plus/minus 5% odchylenia kolorystycznego). Z uwagi na specyfikę procesu produkcyjnego, umiejscowienie nadruków w stosunku do wizualizacji jak i na poszczególnych egzemplarzach, mogą różnić się o ±2 cm. Produkt z nadrukiem nie powinien być prany w temperaturze wyższej niż 30°C.
- Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia dostawy bezzwłocznie po jej odbiorze.
- Reklamacje ilościowe rozpatrywane są w terminie 48h po dostawie.
- Reklamacji podlega towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacje należy składać w formie pisemnej drogą elektroniczna w ciągu 7 dni po dostawie. Reklamacji nie podlega towar przetworzony.
- W przypadku gdy towar został dostarczony w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a inne niż siedziba jego firmy, Zamawiający ma obowiązek dokładnego sprawdzenia towaru. Reklamacje od firm trzecich nie będą przyjmowane.
- Stroną składającą reklamacje może być tylko Zamawiający co oznacza, że odpowiedzialność za wady po odsprzedaży towaru przenoszone są na Zamawiającego.
- Przed przetworzeniem zamówionego towaru odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia jakości, rozmiarów, kolorystyki dostarczonego asortymentu. Towar odebrany i poddany przetworzeniu uznaje się za zaakceptowany i zgodny z zamówieniem.
- W przypadku uznania reklamacji. Dostawca poniesie koszty związane z przesyłką zwrotną. Dostawa zwrotna powinna być przesłana poprzez przewoźnika wskazanego przez dostawcę.
- W przypadku potrzeby zwrotu towaru, wynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, możliwość zwrotu należy uzgodnić.
- W przypadku uszkodzenia kartonów lub widocznej szkody. Zamawiający jest zobowiązany do spisania Protokołu Reklamacyjnego przewoźnika w obecności kuriera oraz sprawdzenia i przeliczenia całości dostawy.
Sprzedaż i wysyłka za granicę – poza Unię Europejską
- Zamówienia towaru odbywają się zgodnie z punktami 1 – 5 i 8 – 23.
- Sprzedaż dla płatników VAT jest potwierdzona faktura ze stawka 0%.
- Czas dostawy jest podawany indywidualnie w zależności od kraju dostawy
- Towar podlega odprawie celnej.
- Obowiązują warunki dostawy DAP. Kupujący jest zobowiązany zająć się odprawa importowa w swoim kraju.
- Agraf dokonuje odprawy exportowej za pośrednictwem agencji celnych współpracujących z firmami kurierskimi realizującymi usługę dostawy. Klient ma możliwość dokonania odprawy exportowej w Olsztynie, Białymstoku i Rzeszowie.
- Klienci indywidualni mogą nabyć towar potwierdzony paragonem fiskalnym i dokumentem TAX FREE. Minimalna wartość zakupu wynosi równowartość 200,00 zł brutto. Warunkiem otrzymania zwrotu zapłaconego przy sprzedaży podatku VAT jest przedłożenie potwierdzonego dokumentu przez Krajowa Administrację Skarbową faktu wywozu towaru z obszaru Polski.
Więcej informacji na temat TAX FREE: https://granica.gov.pl/TaxFree/p_kroki.php?v=pl
DEFINICJE
Reklamacje ilościowe – za reklamację ilościową uznaje się niedobór lub nadwyżkę towaru stwierdzoną po dostawie w ciągu 48h.
Towar uszkodzony – za towar uszkodzony uznaje się asortyment nienoszący oznak użytkowania w którym występują wady jawne.
Wady jawne – za wadę jawną uznaje się taką, która może być stwierdzona po dokładnym obejrzeniu produktu.
Wada ukryta – uznaje się za taką, która ujawnia się podczas właściwego użytkowania.
Właściwe użytkowanie – oznacza postępowanie zgodne z przepisami zawartymi na przywieszce produktu oraz nieużywanie go w warunkach ekstremalnych, które mogą spowodować szybsze jego zużycie.
Różnice kolorystyczne – jest to różnica wynikająca z użytego różnego materiału lub różnych dostaw tego samego asortymentu. Możliwa różnica odcieni wielkości 10% uznawana jest za nieodbiegająca od oryginału.
Towar przetworzony – za produkt przetworzony uznaje się asortyment poddany jakiejkolwiek wtórnej obróbce. Towar taki nie podlega reklamacji chyba że wystąpią wady ukryte. Różnice odcieni w kolorze nie są wadą i nie będą uznawane za podstawę reklamacji towaru poddanego przerobowi.
Właściwości produktu – poszczególne rodzaje materiałów użytych do wykonania produktów charakteryzują się odpowiednimi właściwościami fizycznymi. Dzięki prawidłowemu użytkowaniu produktów materiał ulega stopniowemu zużyciu, zgodnemu z normami .