
„Sześćdziesiąt pięć lat temu, 6 listopada 1951 roku, o godzinie 14:00 z hali montażowej numer …

9 stycznia 2011 r. mieszkańcy Olsztyna mieli okazję przejechać się naszą Warszawą po uliczkach Starego …

Już po raz trzeci uczestniczyliśmy w ekscytującym wydarzeniu jakim był VII Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych …

Już trzeci raz wyruszyliśmy do Bornego Sulinowa na VII Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych „Gąsienice i …

Reportaż o Warszawce Agrafce w Fotocastach, czyli połączeniu reportażu dźwiękowego z fotoreportażem. Fotocasty to także …

W ostatni weekend czerwca wybraliśmy się na Zlot Historycznych Pojazdów Wojskowych do Darłowa, oczywiście tzw. …

W dniach 17 – 20 czerwca 2010 nasza Warszawa przeistoczyła się w wóz reporterski, który …

27 sierpnia postanowiliśmy pokazać Warszawę w Olsztynie i Olsztyn z Warszawy nocą. Powstał nawet film …

To było jak wyzwanie, które należało podjąć. Wyjazd do Rygi przez Wilno, przejechanie prawie 2.000 …

Bardzo miłe spotkanie miłośników starej motoryzacji na Ziemi Noteckiej. Spotkaliśmy tam wielu przyjaciół z Rajdu …

Tego roku pogoda zgotowała nam wspaniałe warunki! W zestawie podróżnych Warszawa 223 i Ural M-63, …

Rotor dobył się w ośrodku Adler w Łajsie. Impreza jak zawsze przednia, tańce, hulanki, swawole, …








LPP Printable stawia na zrównoważony rozwój oraz dostosowanie się do potrzeb klientów. LPP Printable to grupa marek odzieżowych, która specjalizuje się w odzieży roboczo – reklamowej.
Promostars to marka specjalizująca się w produkcji odzieży reklamowej i promocyjnej. Marka stawia na jakość, różnorodność oraz dostępność wyrobów.
Crimson Cut to marka zajmująca się produkcją odzieży streetwearowej i modnej, często łącząca nowoczesne wzornictwo z klasycznymi elementami.
Mark The Helper to marka odzieżowa, która koncentruje się na tworzeniu funkcjonalnych ubrań roboczych. Marka kładzie duży nacisk na jakość materiałów.
Geffer to marka odzieżowa, która specjalizuje się w produkcji nowoczesnych i funkcjonalnych ubrań, często w stylu casual i sportowym.
