Agraf dystrybutor marki Promostars
Wyjście

Relacja z targów RemaDays Warsaw 2020

Start » Aktualności » Relacja z targów RemaDays Warsaw 2020
Promostars
Relacja z targów RemaDays Warsaw 2020

W dniach 12-14 lutego 2020 w podwarszawskim Nadarzynie odbyła XVI edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Na tak ważnym wydarzeniu, o tak ugruntowanej pozycji, nie mogło zabraknąć obok 800 wystawców i kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających i nas.

Podczas targów mogliśmy zapoznać się z szeroką i aktualną ofertą gadżetów i odzieży reklamowych, nośników reklamy, opakowań, dostawców usług, akcesoriów, czy sprzętu do produkcji reklamy i druku. Wśród gadżetów i upominków biznesowych można było przebierać do woli, od tradycyjnych kalendarzy książkowych, długopisów, pendrive’ów, balonów, kubków, koszy i pudełek prezentowych, po tak niby nietypowe jak prezerwatywy, gry planszowe, puzzle, czy mydła.
Targi były podzielone na kilka sektorów, w których każdy mógł znaleźć idealne rozwiązanie lub inspirację dla siebie, lub swoich klientów.
Na początek to co nas interesowało najbardziej, czyli Textile Zone, gdzie zgromadziły się firmy specjalizujące się w nowoczesnych rozwiązaniach w branży odzieżowej. W tym sektorze ofertę prezentowało kilkudziesięciu dostawców odzieży reklamowej, odzieży roboczej, odzieży sportowej, odzieży ochronnej, fitness, medycznej, maszyn znakujących (sitodrukowych, hafciarek itp.), tkanin i dzianin, tekstyliów domowych i użytkowych, dodatków i akcesoriów, usług i wielu innych. Zwiedzający mogli zobaczyć najnowszą kolekcję odzieży reklamowanej marki Promostars, Geffer jak i nowe marki spod znaku Crimson Cut i Mark the Helper.
W trakcie RemaDays Warsaw odbyła się premiera nowego katalogu odzieży reklamowej Promostars. A w nim nowe kolory, nowe modele odzieży i nowe możliwości. Na przykład koszulka Fun – sportowy t-shirt z raglanowymi rękawami i z możliwością oderwania metki. Ta opcja dostępna jest również w innych modelach np. w poliestrowej koszulce Chill. Natomiast standardowy model Heavy 170 i Ladies’ Heavy, w kolorze białym i czarnym, od tego sezonu dostępne będą również w opcji bez metek producenta, co oznacza możliwość budowania własnej marki na bazie tego popularnego T-shirta.
Crimson Cut to nowa marka w portfolio Promostars. Odzież reklamowa Crimson Cut to produkty wyróżniające się wyjątkową jakością wykonania i modowym charakterem dedykowane segmentowi premium. Ciekawe fasony oraz wysokiej jakości materiały i wykończenie zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta. Ponadto odzież reklamowa Crimson Cut spełnia normy dotyczące dostarczania bezpiecznych produktów oraz ochrony środowiska, tak ważne w dzisiejszym świecie. Wiele T-shirtów Crimson Cut i koszulek polo produkowanych jest z zastosowaniem bawełny organicznej, najbezpieczniejszej dla zdrowia użytkowników, jak i osób pracujących przy jej wytwarzaniu.
Odzież robocza Mark the Helper przeznaczona jest dla profesjonalistów, do specjalistycznych zastosowań. W kolekcji znajdą Państwo bieliznę termiczną, T-shirty, koszulki polo, polary, bezrękawniki, czapki. Ponadto będzie można znaleźć specjalistyczną odzież ostrzegawczą zgodną ze standardem EN ISO 20471:2013/A1:2016, odzież chroniącą przed chłodem zgodną z EN 14058:2017, odzież przeznaczoną do wynajmu, odzież termoaktywną oraz przygotowaną do wielokrotnego prania.
W marce Geffer znajdziemy również parę ciekawych nowości. Model koszulki Geffer 100, Geffer 200, Geffer 240 i Geffer 245, od tego sezonu dostępny będzie z metką do oderwania. Bluzy polarowe Geffer 700 i Geffer 770 otrzymały oznaczenie CE (Środek Ochrony Indywidualnej) i spełniają normę odzieży chroniącej przed chłodem EN 14058:2017.

Gifts World umożliwiał zapoznanie się z największą w Polsce ofertą: producentów, dystrybutorów i importerów upominków reklamowych – długopisów, kubków, galanterii, gier, gadżetów sportowych, breloków, zestawów kuchennych, biurowych, premium itp.

POS & Display to obszar dla dostawców z kategorii POS, POP & display, oferujących między innymi systemy wystawiennicze, gabloty reklamowe, totemy, standy, ścianki, lady recepcyjne, roll-upy, czy trybunki ekspozycyjne. W tym sektorze szczególnie błyszczeli dostawcy Lighting Systems, czyli dziedziny reklamy świetlnej zewnętrznej i wewnętrznej oferujący ledy, neony, kasetony podświetlane, czyli szeroko pojętą identyfikację wizualną.

Poza samymi gotowymi wyrobami podczas RemaDays Warsaw można było zobaczyć wiele procesów produkcji w ramach Technology Park. W tym sektorze targów prezentowano maszyny do znakowania, hafciarki, maszyny poligraficzne, plotery, maszyny UV, lasery, frezarki, media do druku, producentów kasetonów, materiały do produkcji reklam (m.in. dinond, PCV, plexi, szkło, metal, drewno, sklejka, hips, pet, czy folia). W tym miejscu można było spotkać dziesiątki specjalistów od usług druku – w tym offsetowego, cyfrowego, sitodruku, tampodruku, haftu, termotransferu, druku wielkoformatowego, znakowania, uszlachetnień: tłoczenia, foliowania, lakierowania i wielu innych.

Printing House to sektor, w którym zgromadzili się specjaliści od rozwiązań informatycznych dla reklamy, designu, aplikacji mobilnych, wirtualnej rzeczywistości, systemów CRM, nowych technologii.

Packaging Materials – ten sektor targów stworzony został specjalnie z myślą o firmach specjalizujących się w produkcji opakowań fasonowych, klapowych, kaszerowanych, puszek, kartonów, materiałów samoprzylepnych, ozdobników itd. Event Show to sektor pełen rozwiązań i systemów do organizacji imprez oraz eventów, czyli mebli eventowych, siedzisk, namiotów, czy standów na różne wydarzenia.

Sektor Photo Creation to przestrzeń dla wystawców oferujących rozwiązania oparte na przekazie foto/wideo, firm specjalizujących się w produkcjach filmowych, fotografii produktowej, a także banki zdjęć.

Outdoor Advertising to sektor targów stworzony dla dostawców specjalizujących się w reklamie zewnętrznej: billboardach, reklamie mobilnej, banerach, szyldach, kasetonach, flagach, reklamie pneumatycznej, digital signage, oklejaniu aut itp. Ponadto zwiedzający mogli podpatrzeć najnowsze trendy i kierunki rozwoju marketingu. Poza samymi stoiskami Targi oferowały liczne wykłady, czy prelekcje prowadzone nie tylko przez specjalistów od marketingu i budowania wizerunku marki, ale też przez samych wystawców. Oczywiście za rok nas tam znowu nie zabraknie.

 

Zobacz również
Inne wątki z tej kategorii
Nasza Oferta
Koszulki, polo, bluzy/spodnie, koszule/swetry, polary, czapki, kurtki, bezrękawniki

Odzież reklamowo-robocza

promostars, crimsoncut, geffer, mark the helper
Przewiń na górę